Promotion / Campaign
Collaborate with category managers and Marketing teams to ensure promotional activity and customer communications lead to desired business results: plan product ranges and campaigns preparation.
Collaborating with internal and external stakeholders for campaign creation.
Using performance tracking, reporting and optimizing campaign performance.
Continually refining and revamping campaign planning and execution processes.
Responsible for the category’s onsite (Desktop and Mobile) navigation and conversion rate performance.
Develop visual merchandising plans with partner brands to develop effective co-marketing opportunities and branding integrations/activation.
Sales
Performance tracking and analysis
Ensures each category are given exposure in different online marketing channels
Bachelor’s degree or above in related category field, MBA is preferable.
2-3 years’ experiences in related job.
Project management skill
Analytical mind for using campaign performance inputs data to optimize performance of campaigns
Strong attention to detail and passion to work quickly/efficiently to meet deadlines.
Good at English written and verbal communication skills
Knowledge about e-commerce is a plus
Merchandising work experience from offline retail organization is a plus but not required.
Proficient in MS Office
Lương: thỏa thuận theo năng lực
- Lương tháng 13, Thưởng KPI
- Thử việc 2 tháng 100% lương chính thức
- Môi trường làm việc cởi mở, chuyên nghiệp, năng động
- Cơ hội thăng tiến nghề nghiệp, phát triển trong ngành ICT
- Miễn phí trái cây, trà, cafe, bánh kẹo
- Dịch vụ chăm sóc sức khỏe cao cấp, được hưởng đầy đủ BHXH, khám sức khỏe định kỳ hàng năm, bảo hiểm chăm sóc sức khỏe cho cá nhân theo chính sách riêng của công ty.
Nếu bạn chưa có mẫu CV hãy chọn 1 trong các mẫu CV bên dưới